Kizlar bebeğim 3.950 doğmuştu doğuma özellikle iki hafta kala catlaklarim çok çoğaldı şuan göbek deliligimin üzerine kadar catlaklarim var üstelik çok iyi dedikleri lierac biooil ve aktardan aldığım yağ karışımını kullanmıştım pek bı ise yaramadı. Hamilelikten önce zayiftim ve görünüşüme dikkat eden biriyim. Kilomu verdim üç dört kilo bişey kaldı fakat çatlaklari gördükce çok moralim bozuluyor. Dün ilk defa yüksek bel bikini giydim. Kapansın diye eşime karşı da kendimi eskisi gibi çekici hissedemiyorum ister istemez. Denediginiz catlaklara iyi gelen ev veya güzellik merkezinde denediginiz yöntemleriniz oldu mu 🌸