Pzartesi günü randevu alıp gittim test falan verdik dün test sonucunu götürmeye gittim dr yoktu boşuna gidip geldik o kadar yolu. Hastaneyi aradım web sitesinden bakın diyolar baktım orda gözüküyo ama dün ki çalışma saati de aktif gözüküyodu ama yoktu. Nerden bilicem orda mı değil mi