Oğlum 9aylık bebek arabasında oturmuyor eline ekmek salatalık vererek bir süre oturtuyorduk bazen oyuncak bağlıyorum arabaya oynasın diye oturuyordu 1saat kadar sonra ağlıyordu şimdi bu aralar hiç oturmuyor oturduğu gibi ağlıyor öneriniz var mı ne yapabilirim dışarı çıkıyoruz akşamları sahile yürüyüşe dışarda da ağlıyor yarım saatte koşarak eve geliyoruz evde mutlu oyun oynuyor gülüyor nedenböyle sizce ne yapmayayım evde oturmaktan bende sıkıldım dışarıya çıkarken korkuyorum yine ağlarsa diye öyle bir ağlıyor ki katılıyor sanki çok bunaldım artık yoruldum