ladiess hiç bir şey olmaz hiç merak etmeyin. Benim doktorum alarm kurmayın bebeği rahat bırakın siz de kendinize eziyet etmeyin uyuyun, bebek acıkınca ortalığı yıkar zaten uyumaz demişti. Hiç alarm kurmadım o kendisi acıktığında uyandı emzirdim. İlk doğduğu 1 hafta alarmla emzirdim 2-3 saatte bir. Sonra hiç alarm kurmadım. Acıkınca kendisi uyanıyor zaten. Rahat olun hiç bir şey olmaz.
Ama şöyle de bir şey var. Benim bebeğim hiç sarılık falan olmadı. Emmesi çok iyiydi. 3700 kg doğdu. Kilo alımı da çok iyiydi. Belki o yüzden bana öyle demiştir. Herkes için geçerli olmayabilir. O yüzden yanlış yönlendirme yapmak da istemem ama sarılık durumu yoksa sıkıntı olmaz merak etmeyin.