Yaademm
Benim adetim de geçikti ama zaten hiç normal olmam😂😂😂
Pcos var bende
Ama eşim önce şehir dışındaydi ayda haftada git gel yapıyordu yani yumurtlama günüm denk gelmiyordu bence
Neyse eşim yanına taşındık bir ay önce
10 gün önce şöyle bişey oldu bende
Böyle ilk önce kahverengi lekelenme daha sonrası pespembe bir bir buçuk gücun sürdü sürmedi yani
Az az böyle normal akıntı içinde leke gibi geldi yoğun bir lekenme de değil
( Daha önce böyle buna benzer bisey daha yaşadım geçen sene bir kez eşimde yeni geldi gitmişti hamile miyim dedim test yaptım ama değildim )
Şimdi şöyle birşey var
Kasıklarimda çok fazla sancı var belim çok ağrıyor adet olacağım da bir iki güne öyle göğüsüm çok fazla duyarlı hassasiyet
Af edersiniz ilişkide Cok fazla yumurtalıkrim ağrıyor
İçim kazanıyor gibi derler ya öyle birde çok fazla sabahları ödem oluyor gözüm de yüzümde
Midem de kaynıyor gibi
Aceba diyorum ama öyle mi eşim yanındayım hamile kalırmiyim pskojisi ile mi böyleyim şimdi test yapsam negatif yine olacak biliyorum
İcimdem hamile gibi değilim hep hayal kırıklığı çünku iki senedir
Bekliyorum bir ay adetim olmasa öyle test yaparım diyecem ama 49 gün adet olmadığım günler var
😂
Neyse 25 30 gün geçsin öyle yapcam sonrası ovulasyon testi bende alayım bakalım nasıl olacak
Birde yumurtlama gününde mi ilişki oluyor değil günleri olmuyor mu yani saatlik gibi bişey mi