Deletedmom_984 Geçen cuma alt yirmiliklerimden birini çektirdim hala zonklama şeklinde ağrıyor arveles içiyorum saatlik geçiriyor sonra yine başlıyor dikişim falan da yok yani dikiş acısı değil. Bildiğin çenem ve kulağıma vuruyor zonklaması 😕
rabiaaemrr Deletedmom_984 kökünde iltihap varken çekmiştir muhtemelen temizlemeden göndermiştir. İkinci seçenek çekerken kökü kalmıştır. Üçüncü seçenek kemik ağrısıdır gidio röntgen çektirmen gerekiyor.
arasardaannesi Deletedmom_984 bnde dikişsiz cektirdim antibiyotik ıctım öncesınde. öle pek agrım fln olmadı gecmıs olsun 🌺