eren2550 Kızlar bebeğinize kan damlası ne kullanıyorsunuz? Bebeği gece emzirmeye kaç kez kalkıyorsunuz? Ek gıda başladınız mı?
mgizem eren2550 Kan damlası olarak Ocean Microfer kullanıyorum.Gece emmesinin bir aralığı yok bebeğim az emen bir bebek olduğu için ne zaman isterse o zaman emziriyorum.Ek gıdaya da başladım 🤗
DevosMom eren2550 kilo başına 2 damla kullanıyorum. Gece de bazen 1 kere emmeye kalkıyor bazen hiç kalkmıyor bazende hiç uyumayacağı tutuyo😂😂
mgizem eren2550 Ben sebzede havuç,patates,kabak,bezelye meyvelerden elma,armut,karpuz,kiraz ,kayısı, şeftali, erik ,avokado ve muz bunları verdim süt ürünlerine alerjimiz olduğu için yogurt vermedim
Esrasl mgizem alerjiyi ne zaman anladınız ek gıda döneminde mi daha önce mi ? Yoğurt tadımından sonra kakada kan gördüm alerji olabilirmis ama daha önceden hiç olmamıştı ben tüketiyorum her gün yoğurt vs
mgizem Esrasl 2,5 aylıkken fark etmiştim diyet yapıyordum yavaş yavaş açmaya başlamıştık ama dün çok az yogurt verdim gece git yatmadı kızım.
ngp Esrasl bazen bebekler anne sütünde tepki vermeyebiliyo. IgE ile ilgili diye biliyorum ama öyle vakalar var. Direkt verdiğinizde alerji ortaya çıkıyo çok dikkatli gözlemleyin karıştırıp vermeyin ki hangi besin yapıyo net görün. Yine olursa doktorunuzla görüşün bence. Bizim doğuştan süt alerjiniz var 5 aylık diyet yapıyorum hala et bile yemiyorum. 6 . Ayda geçicez ek gıdaya.