Kızlar fikir verin ne yapıcam bilmiyorum
1 hafta olucak nerdeyse kızımda öksürük+hırıltı var geçmiyor
Doktora götürdük calpol kullanım antibiyotik veremem dedi daha 3.5 aylık.
Mustelanın göğüs balsamını aldım sürüyorum
Göğsüne sırtına ayaklarına
Baş ucuna soğan+karanfil koyuyorum
Daha ne yapayım siz söyleyin lütfen