12-13 aylıkken söylediğim pek çok şeyi tekrar eden bir oğlum vardı. Hatta o dönemler anne nerede, baba gel gibi ikili cümleleri bile net kuruyordu. Yurtdışındaydık, ülkemize döndük. Bu sırada yürümeye başladı. Çevresindeki insanlar ve uyaranlar çoğaldı. Bir anda çok konuşmamaya başladı. Şu an anlamsız pek çok şey söylüyor, anlamlı 5-6 kelime. İkili cümleler tamamen yok oldu. Çok endişe etmiyordum ama bugün izlediğim bir dil gelişim videosunda bebeğin hiç konuşmaması kadar konuşurken gerilemesi de sorun gibi bir diyalog geçti. Sizlere danışmak istedim? Ne düşünüyorsunuz