minnosvetontis Bebegim 28 gunluk bebegime vermeye korkuyorum bise olur diye kendim icsem ona gecermi sutumle gazi cok var rahatlatmak isyiyorum.. toz kimyonu kaynayan suya atip tulbentle suzdum icine seker attim ise yararmi gaz sorununa
zynpgdkl minnosvetontis bize doktorumuz vermeyin demişti sen ne yersen dök ye ve çayını yap iç sütünden geçer dedi 15 günlükten itibaren öyle yapıyorum rahatlıkla gazını çıkarıyor ve vicol damla kullanıyoruz..
ErtugrulBey16 minnosvetontis sadece Siz tüketin bebeğinize zaten sütten geçecek lütfen bebeğinize su bile vermeyin diyorlar
minnosvetontis zynpgdkl korkuyorm zaten bu tarz seylerdn ama ben ictim umarim gecer onada gazini cikarirr..
ErtugrulBey16 zynpgdkl ben şu gaz damlalarını kendim denedim çocuğuma vermeden önce Sizler hiç denedinizmi ya acayip karnımda sancı yaptı zavallı yavrular dilleri yokki anlatsınlar dahada vermedim🙄
zynpgdkl minnosvetontis gaz çıkarmada en etkili yöntem masaj yenidoğan gaz masajları var YouTube’da izleyebilirsiniz..
zynpgdkl ErtugrulBey16 ben denemedim ama kullandığımız gaz damlası yüzde yüz bitkisel ilaç degildir diye yazıo..
minnosvetontis ErtugrulBey16 yaa siz ciddimisiniz bende her gaz damlasini verdigimde cani yaniyo gibi tepki gosteriyo bakim bende denicem kendimde.
mavi1balon minnosvetontis ben kendim içtim hep hatta aktardan tohum olanından aldım 2 aylık olana kadar nerdeyse her gün içtim
Emirannesi Toz kimyon değilde dövülmemiş kimyon yaparsanız daha iyi olur kendiniz için bebeğede verebilirsiniz hem süt yapıyo
GirayinAslisi Bide her yemege kimyon katin corba kati farketmez oglum 2 aylikken kendiliginden cikarmaya basladi 2 aya kadar da asiri gazi olmadi bazen olurrdu oda ben bilmeyip gazli seylerden, yemisim pirasa gibi 😊