Bebeğim bizim yatakta yatmayı çok seviyor sanırım birazda benim suçum ama ne yapayım sürekli uyanıyor bende yanımızda uzandırıp emziriyordum iyice alıştı artık eşimde rahatsız oluyor bizim özelimiz kalmadı diye bozuluyor nasıl alıştırabilirim kendi yatağına tecrübeli anneler vardır 🙏😕