eylulsareninannesi canı sağolsun ama duru durağı, korkusu yok, daha 29 aylık ama 4 kere kolunu çıkarttı 3 kere alçıya alındı, sürekli camlara balkona tırmanmaya çalışır, kanepe tepelerinde sehpa ve masa üzerine çıkıp zıplar, yatak odasına girdiği gibi tüm çekmeceleri boşaltıp güler askilardaki çamaşırları çeker atar, kuruyemiş leblebi tarzı birşey yediği zaman sıkılınca yere döküp eliyle her yere yayar…bu liste böyle sayfalarca uzar ama dağıttığı, saçtığı kirlettigi, döktüğü umrumda değil yeterki kendine zarar vermesin beni asıl yoran sürekli alnında morluk, dizinde yara olması, evde tehlikeli olabilecek herşeyi ortadan kaldırdım mesela oturma odamda TV’yi duvara astım TV ünitesi, sehba aksesuar çiçek hiç bir şey bırakmadım, 2 kanepe 1 halı kaldı ona rağmen daha birkaç gün önce mutfaktayken güm diye bir ses geldi koştum kızım meğer kanepenin en üst noktaya çıkıp köşeden yere atlamış anlı morardı kaşı gözü şişti, onu öyle görünce benim canımdan can gitti ama 5 dakika sonra bir baktım yine atlamaya çalışıyor 🤦🏻♀️, haa öyle agresif sinirli bir çocukta değil mesele 1 yaşında kardeşi var ona asla zarar vermez,vurma kavga etme gibi bir huyuda yok ama işte duru durağı olmayan bir çocuk.