Kızlar 48 günlük bebeğim var gündüzleri degil de geceleri kaka yapmakta zorlanıyor yapıyor ama ıkınarak ve birazda zor yapıyor bu yuzden de rahat uyuyamıyor aglıyor doktora sordugum da normal olduğunu söyledi daha kücük oldugu içinn. Bu durum tam olarak kaçıncı ayda geçiyor?