Merhaba kızlar. Kendi kendime diyet yaparak kilo vermeye çalışan ben üstüne 1 buçuk kilo almışım😂😂Bugün hazır bir listeyle diyete başlamaya karar verdim. Arkadaşımın instagramda diyetisyende görüp attığı listeye başladım. Tabi ki herkesin boy/ kilosuna göre özel diyet hazırlanması lazım ama bu diyet benim boy/ kiloma göre uygun kalorili gibi. 1.63 boyunda 58 kiloyum. Çok kilon yok demeyin vücut yap oranım fazla olduğu için göbek, kol, bacakta yağ çok. Hedefim 54-55 kiloya düşmek bu 3 haftada. Benimle şekersiz 21 gün yapmak isteyenler var mı? Bir kaç kişi yaparsa bırakmam bana da motivasyon olur. İlk iki günün listesini eklemeye çalışıcam şimdi:)
