Selam kızlar,
Bebeğim 20 aylık sünnet ettirmek istiyoruz ama bazı insanlardan duydum yaz günü sıcaklarda iyi değilmiş diye, normalde ilkbaharda veya sonbaharda yapılması daha uygunmuş
Sizin bir bilginiz var mı bu konuda
Kayınvalıdemler yurtdışına normalde ben de tek bakıyorum bebeğime şimdi tatile gelicekler hazır onlar burdayken yaptırsam mı diyorum yalnız kalırsam paniklerim bişey olduğunda 😏