Kizlaar 17 aylık olduk gece beslenmesini artık kesmem gerekiyor. Geç.bile.kaldim biliyorum bı kaç defa denedim ama maalesef husrnala sonuçlanmıştı gün içinde de gayet.guzel yeterli besini alıyor ama gece mama mama diye ağlayarak uyanıyor ne önerirsiniz acaba