Merhaba anneler evet başlıkta yazdığım gibi kızım 13 aylık sebepsiz ağlıyor. Sabah uyanıyor ağlayarak akşam yatasıya kadar durup durup ağlıyor. Diş yeni patlattı iki tane diş ağrısı olduğunu düşünmüyorum şuan yürümeye çalışıyor yeni şeyler öğreninceye ağlar diye okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum ne yapıcam artık sinir sistemim kaldırmıyor 🥲