Benim kızım daha 7 aylık, 6 ay asısını olurken yumurta beyazıyla ilgili bilgiyi verdi hemsire. Size nasıl vermediler anlamadım. Ki önemli bişey bu . Ama sağlık ocağımı değiştirdim taşındığım için mesela burdaki hemsire söylemedi sadece o ası zorunlu değil dedi o kadar . Kişiye göre değişiyor demekki