Miray2024 canım bende kızım 5 aylıktı hamileymişim geri çekilmeyle kaldım bende sezeryanda 2 yıl ve fazla geçmesi gerekiyormuş öyle duydum ben normal doğum yaptım o yüzden doktor sorun yok dedi bende tek bakıyorum daha iyi olur bir ara da buyur çıkar aradan