minisannesii Kızlar selam. Bebeğim 8 ay beş günlük. Ev içlerinde ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz bu aylarda ya da o kadarlık iken neler yapmıştınız lütfen banada yardımcı olur musunuz?
Oglumvebennnn minisannesii sabah uyanır ilk uykuya kadar top oynariz mama sandalyesinde beni izler bı isim varsa çamaşır varsa onu katlarız sonra 9 gibi uyuruz uyanır onun kahvaltısini yaptırırım kendim yaparım sonra mutfrafi toplarız odaya geçip oyuncaklarla oynarız b isure komşuya çıkarız somra öğlen uykusu o uyuyujca çorba yaparım uyanır onu iceriz anneanne dede baba vs kim ararsa goruntilu onunla konuşuruz (ekran yasak biliyorum ama ben gurbetteyim bebegimide görmek isteyen ailem var) sonra parka çıkarız 8.30 a kadar dururuz gelir duş uyku anne saati🍯🍯
Esoz1110 minisannesii müzik açıyordum oynuyorduk beraber oyuncaklarıyla pek sevmez oyuncak ama elimden geldiğince oyun kuruyordum seyrediyordu kısa bir sürede olsa
Lilim minisannesii kitap okuyabilirsiniz bor görselli kitap göstererek okuyun çok ilgisini çekecektir biz öyle yapiyoruz
kimbumadam minisannesii aktivite yapmanıza gerek yok Oyuncaklarıyla oynatın kitap okuyun Şarkı açıp dans edin Bi kutu yapın ıvır zıvır onlarla oynasın Keşfetsin yani balon kurtarmaca falan gerek yok:) Mutfağa oturağa koyun beraber kek yapın vs
minisannesii Oglumvebennnn ya benimkisi hiç durmuyor. 06.30 gibi uyandı oyuncak vs derken bu saate kadar zor oyaladım. şu an küvetin içine su koydum onu da oturttum bende banyoda oturuyorum resmen..
minisannesii mihriban1 doktorumuz bize her gün aynı kahvaltıyı verin dedi. Bir tam haşlanmış yumurtanın sarısı, biraz tereyağ, bir tatlı kaşığı tuzsuz lor peyniri, avokado bunları ıhlamur ile karıştırıp verebilirsin dedi. Bir de içine bir kaç tane cici bebe.
Seliscee minisannesii ihlamuru sürekli kullanmayın bence hem daha yaşına bile girmemiş bitki çaylarını büyüklere bile çok sık oneemiyorlar bebeklere de o şekilde doktorları anlamak mümkün değil ya ben Bi doktora sormuştum onermemisti hastalığında dahi
Esoz1110 minisannesii Şimdi havalarda güzel parka götürün bence avmde oyuncaklara bindirin eğlenir belki❤️
minisannesii Seliscee ıhlamurdan kastı öyle içilmelik olarak değil. Bir iki çorba kaşığı gibi düşünün cici bebelerin ıslanması vs için
The_paues minisannesii benim oğlumda 8 ay 10günlük artık oyalamakta bende zorlanıyorum.sürekli elinde tutalım o gezsin öyle istiyor.emeklemiyor.sizinki emekliyor mu
The_paues minisannesii oh maşallah subhanallah daha kolay olmuyor mu öyle kendini oyalamıyor mu peşinizden gelip falan
minisannesii The_paues valla bende emekleyince rahatlarım sanıyordum ama tam olarak öyle olmuyor. Biraz oyalanıyor emeklemekle ama benim bebeğim bi değişik🤣 çok sıkılgan aşırı hemde emeklemekten bile sıkılıyor yani