babygoktug23 benim oğlumun da genetik değil bizim yüzümüzden oldu
Oğlum sürekli sırt üstü yatardı ve yastığa koyardık başını, yastık da yumuşak olduğu için içe batardi kafası ve kulakları kalkardı
Aslında annem yüzünden ben onu suçluyorum 😅 o dedi yastık koyalım diye, ben yok diyordum o koyuyordu, başı yukarıda kalsın diye
Bana kalsa asla yastık kullanmazdim, mesela şuan kullanmıyorum oğluma
Yani bizimki yastığa kurban gitti 😂