zehratkn Kızlar bebeğim normalde beşiğinde uyurdu çok güzel 4-5 gündür gece 1 de uyanıyo emziriyorum bidaha ytıramoyorum emerek uyumak istiyo ya da kucağımda kalmak istiyo yatırınca uyanıp ağlıyo
sulegktrk zehratkn benimde öyle besige yatirincada sallanmak istiyor çözüm arıyorum daha 23 günlük bide 😔