Arkadaşlar oğlum 5 ay 10 günlük bi kaç gün önceden doktora götürdüğümde henüz uç vermemis ama damakları sertleşmis dedi doktor tabi dişin cıkması 1 -2 ayı da bulabilir dedi. Bu sürecte ateş veya ishal olabilir endişelenme dedi ama ateşi 38 olmayacak 37,5 37,7 bunlar olabilir dedi. Şuan dünden beri ateşi 37,8 ve sürekli ağlıyor huysuz ishali de var gibi köye ailemin yanına geldiğim için doktora götüremedim ama çok tedirginim bu aylarında diş çıkaran bebeğiniz oldu mu normal mi bu durum doktor söylediği halde emin olamıyorum diş yüzünden mi başka bi sıkıntısı mı var . Bu konudaki tecrübelerinizi paylasır mısınız?