MelekAnnesii yagmuryigitalp yere bir yorgan serin yastiklardan kendinize bir destek yapin bir de boyun yastigi alin inanin cok rahat edersiniz hic uyuyamamaktan iyidir bende ayni seyleri yasadim bu haldeydik ikinci oglum oldu esim diyor resmen konfor seviyen artti cunku bu kendisi uyuyor ayakta tuttamama gerek kalmiyor uyutuyorum birakiyorum buyuk yatagi var orada yatiyor gerekirse bende yanina uzaniyorum ilkinde sefil gibi yerlerde yatardim
Birdunyabircennetannesi yagmuryigitalp 5 aylık oluyor 5 aylıkta olsa vermemelisiniz Daha önce kullandım 1.5 2 yaşında hiçbir işe yaramadı Sizin bebeğiniz çok küçük uyku düzeni olmaması normal ilaç şuan kesinlikle olmamalı
khavva yagmuryigitalp ben de 8 ay uyumamışım annemle babam nöbetleşe bakarmış, kolik bebekler zor oluyor maalesef. Rezene çayı ve kimyon kullanıyor musunuz? Sütünüzden geçer ve rahatlar bir de bebeği kollarınızda sallayarak uyutmayı denediniz mi? O da dalmalarını sağlıyor
azrasmommm yagmuryigitalp canım uyku ilaçları çok tehlikeli. Psikolojik sorunlara ve uykuda kalp durmasına kadar riskleri mevcut. Bırak evi bok götürsün evladından önemli mi. Her anne uykusuz kalıyor inan. Lütfen vermeyin bebeklerinize böyle şeyler. Çok zorlanıyorsan eşinden ya da ailenden destek iste. Uyku rutini oluştur mesela uyumadan önce saçlarını tara sırtını kaşı masaj yap vs mayışsın. Daha çok küçük uyumaması normal 💙
yagmuryigitalp azrasmommm herşey yapıyorum malesef uyumuyof şimdi uykuya daldı inslh uynmz ailem yok eşimde işe gidior kiyamiom adama bak uyudu 😘❤️tek büyütüyorum destekcim bir eşim var
azrasmommm yagmuryigitalp oy yavruş. Belki sıcaktan da uyumuyor olabilir canım. Uyumadan önce ılık suyla duş aldır rahatlar🌸
yagmuryigitalp azrasmommm hergun duş alior birlikte aliorux 😘 ona rağmen uyumuyordu bugün şükür uyudu umarım uyanmaz pervane var yatağın öbür tarafinda ev giriş evet sıcak 😘❤️ama pervaneyle bazen ben bile üşüyorum üzerine bataniye atiorum
floorjustice yagmuryigitalp öncelikle sakın ol güzel anne benimde bebegim öyleydi o aylarda yarım saat 40 dk kestirir sürekli uyanık kalırdı sen stresten uzak dur. Destek alabileceğin birisi varsa destek al. Herkesin evi pis emin ol 4 4 luk olmuyor hiçbir zaman ayi ilerledikçe daha çok düzene girecek endişe etme
yagmuryigitalp floorjustice sağolun Allah razı olsun ben evet stresli insnim tek büyütüyorum çünkü doğumda bile kimse yoktu eşim baktı bana biraz üzülüyorum dolayısıyla bu nedenden dolayı destkcim olmadığı için stresli ve üzgünüm eşimle hayatıma bakiorum ❤️🌹
yagmuryigitalp Hanımlar yargilamayip anlayışlı olduğunuz için çok teşekkür ederim ❤️🥰 hepinizi canı gönülden kucakliorum kalbiniz gibi geçsin geceniz çok çok sağolun Allah razı olsun 🌹böle anlayışlı insanları başka seviorum 🥰😘hayırlı geceler dilerim
floorjustice yagmuryigitalp eşinizin destek olması ne kadar güzel bir şey birde öyle bakın benim eşim bebek küçükken hiç destek olmuyordu korkuyordu eline almaktan
eraysen yagmuryigitalp başka bir sorunu veya gazı olabilir mi benim bebeğim de sizin bebeğiniz gibi uyumak bilmezdi kolik bir bebekti sabah 7-8 gibi uyur 11 gibi geri uyanır tüm gün uyumazdı önce altta yatan başka birşey var mı diye bakılmalı bu arada Allah kolaylık versin sizi çok iyi anlıyorum 😔
yagmuryigitalp eraysen kız kız uyudu ilk kez bu saate yatı normalde çok kivrnior devamlı evet sürekli ikinior bide yüz üstü dönüp dönüp duruo uykusu var ama devamlı ikinior ilkkez bu gece uyudu çok sevindim ya 🥰🥰🥰
eraysen yagmuryigitalp maşallah nazar değmesin 🧿🧿🧿 evi boş ver yat uyu hemen belli olmaz onlara ben o hatayı çok yaptım bu gece uyudu diyip evi toplayım dedim sonra ben evi toplamadan uyandı
yagmuryigitalp floorjustice şimdi aliordur ama dimi erkekler öle kemiği kırılır eder die ilk zmnlr evt öle yapiorlar 😃😘sağlık olsun
eraysen yagmuryigitalp inşallah bu gece çok güzel uyursunuz sabah dinlenmiş dinç olarak uyanirsiniz iyi geceler tatlı rüyalar 😄😄🌸🌸