yagmuryigitalp yanlış anlamayın ama burada çocuğa uyku ilacı verecek bir durum yok. Benim bebeğim de öyleydi hatta buradaki bir çok anne aynı şeyi yaşıyor. Kucağınızda uyuyorsa kucağınızda uyutacaksınız. Benim bebeğim 3 ay boyunca kucağımda uyudu yerine bıraktığım an uyanıyordu. Hiçbir iş yapamadığım yerimden bile kalkamadığım zamanlar oldu, biraz büyüyünce kanguruya koyup işlerimi yapmaya başladım o da uyuyordu kucağımda. Sizinki zaten 4 aylık olmuş kanguruya rahatlıkla koyabilirsiniz. Bebeğiniz hiç uyumadığı için yorgunluktan uyuyamıyor artık. O aylarda bebekler maksimum 2 saat uyanık kalabilir diye hatırlıyorum. En fazla 2 saatte bir uyutmanız lazım. Böyle bir düzen kurmaya çalışırsanız zamanla kendini güvende hissedecek ve yatağında uyumaya başlayacaktır. Açıkçası bebeğinize üzüldüm, gece eşiniz yardım ediyorsa nöbetleşe uyutun yani bebeğinizin uykuya ihtiyacı var ve kendini güvende hissetmediği için sadece kucağınızda uyumak istiyor.