brnrkn Noname987 benim 3. ayda gaz problemi azalınca düzelmişti. gece 1-2 kalkıyordu besleyince uyuyordu. arada sırada böyle yaptığı olurdu ama 10 gündür her gün böyle
Noname987 brnrkn atak haftasında olabilir en azından sürekli Böyle değilmiş bence geçici bir süreç sizinki. Biz hem gazlıydık gaz bitse de aynı böyle kaldı uyku şekli. Uyumuyor doğduğundan beri🥲
Noname987 DefneNil_ yapma ya ben büyüyünce düzelir diye umuyorum hep uyumayan çocuk uyumuyor demek ki🥲🥲🥲😀