Gece beslenmesini keseceğimin ilk gecesi bu gece saat 2.17 de uyandı yavrum emmek istedi su verdim istemedi ağladı emzik verdim önce aldı sonra memeeee diye ağlamaya başladı ama nasıl bir ağlama çığlık kıyamet kurban olurum uykuya dalamadi saat oldu hala kucağımda ara ara ağlamaya devam ediyor. Uykuya dalamiyor meme olmadan . 40 dk biyle zor geçti meme istedi vermedim çok üzgünüm hep böyle zor mu olacak 😔😔