ysysys Sezaryen olalı bugün 1 ay oldu. Bir aydır hiç ağrım sızım yokken bugün dikiş yerim çok ağrıyor yatıp kalkamıyorum resmen. Bu ağrı bir ay sonra neden başlamış olabilir acaba
egealininannesi Benimde oyle oldu dogum yapali 4 ay oldu ayaklarımi usuttugum an dikislerim sizlamaya basliyor. Sezaryen dikis yerleri ara ara boyle oluyormus görümcem 12 yil once yapmasina ragmen ara sira sizlar benim diyordu. Tamameb gecen bisey degil sanirim
egealininannesi ysysys doktorum da ayakları usutmenin agri yapacagini soyledi agir bisey kaldirmayin bide uzanmayin yuksek biyere ozellikle ayaklarınizi soguk aldirmayin bunlara dikkat etmeye calisin gecmis olsun