28 aylığız pazar günü başladık tuvalet eğitimine, gündüz kendi söyleyip gitmeye başladı fakat gece altına yapıyor sürekli konuşuyorum anlatıyorum. Kimi kaldırıyormuş gece, kimi alışmasın diye kaldırmayın diyorlar ilk etapta en fazla iki kere kaldırmışlığım var ama öğrensin alışsın diye uykulu yaptı. Kendi farketsin ıslaklığı kalksın diyorum içim rahat etmiyor bu sefer değiştiriyorum. Sizler nasıl yaptınız deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Gece olayına kafam çok karıştı.