Öğretmen değilim ama ne kadar az o kadar emek veriyorlar özel yada değil kız bu dünyanın hali nereye gidiyor böyle niye yıllarca okuyup emeğinin karşılığını alamıyorlar en az 50 60 almaları gerkiyor milletin çocuğuyla uğraşmak kolaymi Allah aşkına o kadar her kafadan bı ses sorumluluk öğretmende biri anlamadı bidaha anlat çok zor Allah yardımcınız olsun ben beceremezdim