Merhaba, henüz taze anneyim tecrübesizim ve tek başımayım. Bebeğim henüz 16 günlük 5 gündür gaz problemi yaşıyoruz sürekli ıkınıyor kakasını yapıyordu ama zorlanarak dünden beri daha çok zorlanıyor. Bigaia aldım her sabah aynı saate veriyorum ilk başta etkili olduğunu düşündüm ama şuan hiç bir fark yok bi kaç kezde sab simplex damla verdim düzenli kullanmak öı gerekiyor bilmiyorum. Her emzirmeden sonra gazı çıksın diye çok uğraşıyorjm kendimde yediklerime dikkat edemesemde ( sağlıklı ama düzensiz besleniyorum) kimyon demleyip içiyorum. Dedim ya tecrübesizim tekim uykusuzm şütfen bana öneri verin şunu yaparsan iyi olur gibi yarın dr götüreceğim ama şuan tavsiyeye işe yarayacak bebeğimi rahatlatacak bir şeye ihtiyacım var 🥺