mtmz benim kızımda 32 aylık. 1 hafta oldu bitirdik şükür tuvalet eğitimini. Bizde inatlaşma olmadı hiç ama çok ağladı lazımlığında ben bilmiyorum annecim bana anlatın diye. 2. Gün 1 kere yakaladı oturunca o oldu. Bisiklet istiyordu bizden. Şimdiye kadar hep hakkın 1 mantığı ile yaklaştık biz. Kendisine bez mi bisiklet mi ikisini alacak paramız yok yine hakkın bir annecim dedim bisikleti seçtik beze bay bay dedik. 5 aylık hamileyim bende. Sen artık abla oldun defne, bez poponu pişirebilir, popon pişerse ben üzülürüm gibi cümlelerle yaklaştım. Ve kardeşinin çok küçük olacağını, tuvaleti hemen öğrenemeyeceğini evi pisletmemesi için bez almamız gerektiğini anlattım defalarca. Sürekli anlatım istiyor bence bu ay grubu. 1. Günde tuvalete oturunca onunla oturup 45 dk konuştuğumu biliyorum. Kızmak ve inatlaşmak ters tepebilir belki.