Adeninannesiirem Kızlar merhaba ben kızımı bir kaç gün önce memeden kestim ama emziremediğim için göğüsüm taş kesiliyor ve çok ağrı yapıyor ne yapmam lazım önerilerinize açığım
dombilininannesi Adeninannesiirem belli aralıklarla göğsünüzü rahatlatacak şekilde sağmanız gerekiyor diye biliyorum mastit olmamanız için. Lütfen dikkatli olun doktorunuza ya da sağlık ocağındaki hemşirenize bir danışın isterseniz mastit sıkıntılı bir durum ameliyata kadar ilerleyebiliyor.
BelaCivciv Adeninannesiirem Ara ara sağım yapıp rahatlatın göğüsünüzü ama çok ağrınız olursa beklemeyin doktora gidin.
seda9623 Adeninannesiirem Merhaba goguslerinize yaş nane yaprağı koyun ve buz kompleksi yapın çok rahatlatiyor ve nane sütü azaltiyor şişkinliği alıyor sütü kesiyor ben çok faydasını gördüm
Adeninannesiirem Bebeto01 2 yaşında bir anda kestim salça sürdüm emmek ister misin dedim istemedi gece bir kaç kez sürekli uyandı su içirip yatırdım tekrardan hiç vermedim
Babyboysmother Adeninannesiirem aradan 1 sene geçmiş. Nasıl geçti o ağrı lütfen anlatır mısınız aynı durumu yaşıyorum şu anda (