Mree ne diyelim herkes kendine layık gördüğü kadarını yaşıyor ama bu şükürden bahsedenler sadece karnını doyurduğundan eminim, ne rutin olarak sinemaya gidiyorlardır ne de sosyal bi aktiviteleri vardır. İşe git, gel, yemek yap, ye, uyu. Üzgünüm iki kuruşa şükredenler; hayat bundan ibaret değil, iyi geceler.