Bi anda v15 süpürgem hiç çekmemeye başladı tüm bölümlerini çıkarıp temizledim hiç çekiş yok hala garantiye göndermek istiyorum Hepsiburada dyson satıcısından aldım faturam e faturam yok e postama erişimim de yok ne yapmalıyım ? Siz bu süreci nasıl yaptınız ne isteniyor acaba ?