Ays1 3 yıl koruyor. Yan etkileri bazı kişilerde regl düzensizliği, (bende sadece bu oldu. Bundan sonrası sadece okuduğum şeyler.) sinirlilik, kilo alımı gibi durumlar oluyormuş. Bunlar bende olmadı bende sadece regl düzensizliği oldu. 2 yıl önce taktırdım ben, 1 yıl sonra da çıkaracağım.
Fiyat konusu 2 yıl öncesinde ben 3.500 e taktırdım. Şu an daha fazladır tabi. Özelde de devlette de çöpü kadın doğum doktoru takıyor artık. Doktora sorabilirsiniz takıp takmadığını.