11 ay 11 günlük bebeğim çevremde insanlar ‘senin bebeğin büyümüşte küçülmüş gibi, yaşı yok daha yaptıklarına bak’ gibi şeyler diyorlar. Şöyle ki henüz 1 yaşında değil ama çok şükür bir çok kelimesi var. Bir şey istediğinde parmağıyla işaret ederek ‘ ver ver’ der istemediğini verince almaz tekrar işaret ederek. Karşısındaki insanı taklit eder, çok çabuk kavrar direk taklit eder örneğin annem ona naynay diye şarkı söylemişti bir kere sonra annemin her sesini duyduğunda naynay yapar. Ben ‘kızım anane napıyo’ dediğimde naynay cevap verir. Kızım top nerde? Dediğimde emekleyerek hemen topa gider ‘topu anneye ver’ dediğimde getirir gibi. Çevrem hep ay bu ne çok cadı çok bilmiş bilmem ne diyorlar birde yeğenim var aynı aylar o bu kadar yapamıyor bilmiyo onunla kıyaslıyorlar hep. Sizce bu yaptıkları ayına hatta yaşına göre normal değil mi? Onların abartısı gibi geliyo bana gelişimi normal mi sizce?