3 yaşındaki kızım bezi bırakalı yaklaşık 1 yıl oluyor. Ama benim kızım çok idrar tutar. Özellikle oyun arkadaş ve bi yere gittiysek. Kesinlikle o zamanlarda tuvalete gitmek istemiyor vakit kaybı gibi görüyor götürsem olsada itiraz ediyor bazen yapmıyor ve kaçırıyor. Şu 1 haftadır özellikle son ana kadar haber vermeyip bir kaç kez koşup gelip anında kaçırdı.Ne yapabilirim?