Çok fazla karıncalanma var birde uyuşuk çok uzun yıllardır güç kaybı hissediyordum zaten ama 3 gündür aşırı karıncalanma ve uyuşukluk hissediyorum şuan bildiğiniz bir rahatlatma yöntemi var mı randevu aldım fakat 6 gün sonraya alabildim nöroloji bölümüne