Merhabalar kel kalmama ramak kalmıştı ve Doğumdan sonra saçımda oluşan egzama tarzı yara ve kepeklenme anlatırken bile sinir oluyorum neyseki bunun çözümünü Vichy dercosla buldum avuç avuç dökülen saçlarımdan eser kalmadı bugün şöyle bir baktım 10 tane dökülmüş normalde böyle postlar açan biri değilim ama banada burda tavsiye edilmişti gerçekten bu sorunu olanlara kesinlikle tavsiyemdir ve kendi yaptığım biberiye suyu da çok iyi geldi birde ocean multivitamin kullandım eski saçlarıma kavuştum umarım herkes kavuşur iyi geceler 🥰