Aydakisiyahkedi Emzirirken kullandılığı yazıyor sorum size anneler Yan etki yapıyor mu ve bu ilaçla korunurken geri çekilmeye gerek varmı
askbebegimmbenim Aydakisiyahkedi ben 2 aydır kullanıyorum ilk 1 ayda korunduk 2.kutuya geçtiğimde korunmayı bıraktık. Herhangi bir yan etki yapmadı. Zaten emziren anneler için. Bebeğim 8 aylık olacak 4 gün sonra
Aydakisiyahkedi askbebegimmbenim kıllanma kilo problemi ödem problemi ya da süt üretiminde bir sıkıntı yok diyorsunuz