Deletedmom_112 adabayb nasıl yanisi mi var sen sebepleri sıralamışsın oda evet otizm demiş. 6 aylık bir bebek ve otizm o kadar basit birşey değil bir hareket ile otizm tanısı konulmaz, bu kadar fazla ehvam yapma, yoksa kendine yazık edersin arkadaşım 🌸
betii9223 adabayb otizimde doktordan dinlediğim kadarıyla asla göz teması kurmaz, ismine bakmazmış. Ama bebeğiniz tüm refleksleri gösteriyor maşallah.♥️ İçinizi ferah tutun kötü düşünmeyin
mrs_moomm Benim bebegim 5 aylik karin ustu durmayi hic sevmedi sevmiyorda ismini soyleyince de bakmıyor hic aklima gelmemisti niye boyle evhamlisiniz etrafa evham saciyorsunuz endişenizi anlıyorum ama çok yersiz gerçekten. Şuan huzursuz oldum bendee