nevaelif nurgr61 1. ay 60-75cc, 2. ay 90-100cc, 3. ay 90-120cc içiyordu. Şuan 4 aylık 120-150cc içiyor. Huzursuz olduğunda 90cc içiyor, yarım saat sonra 120cc ye tamamlıyorum. 3-3 buçuk saatte bir içiyor. Gündüz 5 kere, gece 2 beslenmemiz var 🙏🏻🌟
Eymeninannesiiiiiiiiii 2-3 saat arası 90 CC veriyorum 4 aylık. Gece genelde 1 defa uyanirdi o zaman içerdi ama şimdi uyku gerilemesi başladı daha sık içiyor
nurgr61 Eymeninannesiiiiiiiiii 3 aya girdik bugün bikaç gündür gece kalktığında yemiyor biz kaldırmasak kalkmıyorda kalktığındada 30 filan zar zor yiyor
suledlmc 9 buçuk aylığız günde 4 defa 120 ml içiyoruz formül mama bazen 150 ml yapıyorum doktorumuzun önerisi ile kilomuz önce gidiyordu o yüzden mamayı biraz azalttı
berfuu Uykusunu istediği gibi alması da gelişimi için önemli bir durum biz ilk bir aydan sonra geceleri kaldırmamaya başladık kendisi kaçta uyanıp içmek isterse o şekilde veriyorduk ilk ay 4 saatte kendi uyanıyordu ay ay saat aralığı ilerlemeye başladı şuan 7 ayı doldu en son gece 12 de mama yiyor ve genelde sabah 7 ye kadar uyuyor kilosu gelişimi de gayet iyi doktoruna danıştığımdada hiçbir sakınca olmadığını bu şekilde devam edebileceğimizi söyledi şuan 7 aylık 6 ay aşçılarında 9 kiloydu bence uyanmıyorsa kendi uyanmasını bekleyin naçizane tavsiye ☺️
Cigdem61 berfuu peki gün içinde kaç saatte bir kaç cc mama içiyor acaba? Benim oğlumda hemen hemen böylede gün içinde de çok istekli değil ben mi fazla vermeye çalışıyorum diye sormak istedim.
berfuu Cigdem61 valla doğduğu günden beri mama içme aralığını uzatamadık biz 3 saatte bir içiyor daha uzun dayanamıyor o yüzden şuanda da 3 saatte 150ml içtiğine oluyor 120ml içtiğide sık sık az az gibi yani mamanın arkasında daha fazla ml ve saat aralığı gösteriyor ama çocuk kendi ayarlıyor bence düzenini
evremo 50 günlük bebeğim 3 saatte bir 90-100 ml arası içiyor mama. Anne sütü yok maalesef damla damla anca geliyor. Sırf mama veriyorum. Gece de kaldırmıyorum zaten kendisi yine 3 saat sonra kalkıyor. Geçen kontrolde aylık 1 kilo almış doktor normal böyle oluyor zaten dedi. Aynı düzen devam ediyorum şimdi.
Cigdem61 berfuu çok iyi maşallah benimki 4 saatte bir 150 içse havalara uçuyorum:) Osman gönülal mama arkasındaki rakamlara asla odaklanma dedi bana az içiyo diyo muayeneye götürmüştüm kendisine. O rakamlar mamalar çabuk bitsinde yenisini alın diye yazılmış şeyler ne kadar içeceğine kaç saatte bir içeceğine sadece bebek karar verir dedi. Hatta benim oğlum o zamanlar 90 içiyodu 4 saatte bir az hocam nasıl doycak dedim demek ki doyuyor baskı yapma demişti.
berfuu Cigdem61 ayrıca gece uyanmadığı sürece mama için uyandırmadığımızdan o şekilde düzen oturdu ve şuan 7 saat falan gece aralıksız uyuyor böylelikle bende dinlenmiş oluyorum
ttersu Cigdem61 merhaba size mama markasıyla ilgili bilgi verdi mi? Aptamil prosyneo öneriyor diye duydum
nurgr61 berfuu Gece 9 da 120 içiriyorum zar zor 12 de 3 de ve 6 da kaldırıyodum mama için asla yemiyor 30 40 zorlasan 50 zor içiyor bu saatlerde sabah 9 da tekrar veriyorum yine yemek istemiyor neden böyle oldu çözemedim ağlayıp duruyorum gece zaten ben kaldırmasam kendisi mama için kalkmayacak 🤦♀️
aysenut_11 nurgr61 3saat yani aşırı içiyor doktorumuz kilomuz fazla olduğunu söyledi azalatamaya çalişyorum olmuyor bağrıyor
Cigdem61 nurgr61 7 aylık 4 saatte bir 120-150 arası o da zorla isteyerek değil iştahsız bir oğlum var genelde 60-90 arası isteyerek içiyo kalanı ya uyutup veriyorum ya kaşıkla oyun oynatarak