Yumurtalıkda kist nedenı ile dogum kntrl hapı kullanmaya başladım fakat soyleki bu hapı adetın ıkıncı gunu kullanıma başlanması gerekiyormus doktor demıs bana ama beynım o kadar doluki . Her neyse bugün 5. Günüm afedersınız isal ve bulantıdan duramıyorum arastırdım yanlıs kullanmısım . Doktoruma mesaj attım ama sızede sormak istiyorum bırakayımmı adet olunca baslayımmı yoksa devam edeyimmı yanı napsam bılemedım bulantım coook