Kizim tam 2.5 yaş egitimin 2. Gunundeyiz. Ilk gun kacirmalarda oldu isabetli atislarda. Cok sukur lazimlik ve klozete tepkili degil ikisinede oturuyor. Ilk gun cok fazla zaman gecirdik lazimlikta bugun 2. Gundu zaman gecirme azaldi fakat bu kiz altinada ciş yapmadi lazimligina da guc bela cis yapti. Gece bezlemedim sabah kuru uyandi uyaninca gittik anne yok dedi okey dedim 2 saat sonra tekrar teklif ettim gittik anne yok dedi. Sonra elini yıkarken cok cok az altina yaptı. Kahvalti sonrasi teklif ettim oturduk yok dedi. Saat 1 e doğru yine teklif ettim cok cok az yapti lazimliga sonra saat 4 de bez dolduracak dolulukta yapti hadi kizim şöyle boyle derken. Sonra yatmadan once 9 da yaptirabildim gidiyor lazimliga yok diyor kalkiyor ama var tutuyor o kdr belliki. Niye tutuyor bu kiz çişini bu kdr aralik normalmi yani 3 4 saatte 1 yapmasi. Israr etmelimiyim bugun akisina biraktim altinada yapacaksa yapsin diye ama onuda yapmadi. Kakasida var aslinda en son kakayi pazartesi gunu beze yapmisti onuda yapmasi gerek nasil olcak bu iş bilemiyorum