Alttaki testim sabahtan kalma ilk 5 dk içinde çıkmadı tabi az önce baktım böyle belirsiz çizgi gibi bişey çıkmış üstteki 2 taneyi de demin yaptım yarım saat önce filan gördüğünüz gibi bişey yok
Alttaki marka farklı bugünde post açtım bi arkadaş bazı markalar öyle yanıltıyor farklı marka al dene dedi
Demin yaptığım 2 tane farklı markanın
Yani gebelik yoktur demi
