Bebeğim taneli yemekleri yemiyor sadece çorba kıvamı olacak içmesi için blenderdan bile geçiriyorum yesin diye yine de ağzından çıkarıyor. Et suyu tavuk suyu yoğurt ağırlıklı veriyorum hiçbir şey yemediği için . Böyle bir süreçten geçen oldu mu ? Düzeliyor mu?
Hiç babıldamıyor ba ba falan demiyor. Zaman alacak galiba hecelemesi