Benim kızım 41.haftada gelmek istedi.Devlet hastanesinde doğum yapmama rağmen çok şükür hastanedeki ebem çok iyiydi.Sabırla benim sancılarımı çekmeme yardım etti.Hatta hiç unutmam bana çikolata getirmişti bak bu sihirli bir çikolata yersen doğumun kolay olacak demişti.Sabah 5 ten gece 11 e kadar sancı çektiğim için gücüm kalmamış bir ara kendimi bırakmışım çoğu şeyi hatırlamıyorum sonradan anlattılar bana neler olduğunu ama hareketleri yaptırdıkları için sadece 2 dikişle doğumumu yaptım.Sevgililer günü hediyemiz kızımız oldu.Sizin nasıldı?🌸