bebilikk bizde 2 ay 10 günlüğüz . Geçen hafta yaptırdık . 5 saate bir verdim çocuğum resmen acı çekiyordu durduk yere ağlıyordu gece uyuyamadı acıdan. Biz bile aşı yaptırırken üstüne yatamıyoruz günlerce ağrıyor el kadar bebelerimiz Napsın . Verme diyenleri de anlamıyorum yani her doktora göre ilerlemek yerine annelik iç güdüsüyle de ilerlemek gerekiyor bazen .. sonuçta robot yetiştirmiyoruz