Efebaby Kızlar merhaba oğlum iki gün sonra 3 aylık olcak yaklaşık 15 20 gündür kabız gibi ama 3 4 günde bir büyük tuvaletini yapıyor oda ishal gibi baya yapıyor bezinden taştığıda oldu bu durum normalmi
37inci Efebaby salgin var bi saglık ocafina götürün bende yarin getrcem bidede durum ayni oglum 6 aylık
Ayce_1999 Efebaby normal gibi ishal olsa gün içerisinde yapar bi kaç kez 3-4 güne bir yapmasından olabilir çok yapıyo olması
37inci Efebaby once kabizdi şimdi ishale dondü Hemsiremizi aradim salgin var yarin bi getir bakalm duruma gore serum verilir salgın var bulasici dedi